poniedziałek, 4 marca 2013

Zdrowie Psychiczne :]

Ostatnio pojawił się nowy wskaźnik pod nazwą zdrowie psychiczne !

Zdrowie psychiczne w grze pokazuje stan psychiczny postaci, wyrażona w wartości liczbowej. Gracz może zdobyć lub tracić zdrowie psychiczne na wiele sposobów, osiągnięcie 0 powoduje Całkowite Szaleństwo. W tym momencie ikona mózgu będzie całkowicie wysuszona.



Mała animowana strzałka pojawi się z przodu mózgu, pokazując kiedy zdrowie psychiczne rośnie lub maleje. Jeżeli zdrowie psychiczne maleje, zaczynają dziać się dziwne rzeczy: wizje gracza zaczynają być straszne, jasne, pojawiają się halucynacje zaczynamy słyszeć szepty i zaczynają się pojawiać potwory cienia (zwane Crawling Horror). Kiedy osiągniemy Całkowite Szaleństwo, potwory zaczną atakować.

Tablica wartości zdrowia psychicznego

NazwaWpływUwagi
Spanie w śpiworze+ 33
Zjedzenie cukierków+ 20 - 5 Zdrowia (*psucie zębów)
Zjedzenie dyniowego ciastka+ 20
Jedzenie gotowanego w garnku dania+ 15Z wyjątkiem potwornej lasagny
Zbieranie kwiatów+ 5Nie jedz ich!
Zjedzenie mięsa/kąska+ 5Wyłącznie upieczonego
Jedzenie kwiatków- 3
Jedzenie zgnilizny- 5
Jedzenie surowego mięsa- 10
Kopanie w grobach- 10
Zjedzenie mięsa potworów- 15Zarówno gotowanego i surowego
Przejście przez Robaczą Dziurę- 15
Bycie wskrzeszonym- 50

Czasowe zmiany zdrowia psychicznego

x/m = x na minutę
NazwaWpływUwagi
Przebywanie obok przyjaznej świni+ 5/m
Ubranie topowego kapelusz+ 3/m
Ubranie kamizelki+ 3/m
Ubranie wianka+ 3/m
Zachód- 2/mObok ognia 0/m
Noc- 15/mObok ognia 0/m
Przebywanie obok potwora- 15/m
Przebywanie obok Crawling Horror- 60/m

Całkowite szaleństwo

  • Króliki zamieniają się w beardlingi 
  • Crawling Horror zaczynają atakować
  • Obraz zacznie się trząść
  • Dziwne rzeczy zaczynają pojawić się na ekranie.
  • Gdy zdowie psychiczne spadnie po niżej 40 chalucynacje nas atakują

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz